Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag. Is je bestelling voor 12.00 uur geplaatst en betaalt, dan wordt deze mits op voorraad dezelfde dag verzonden. Is de bestelling niet helemaal op voorraad, dan wachten wij met verzenden tot de bestelling compleet geleverd kan worden.

Waarom ontvang ik geen email van mijn bestelling?
Wij verzenden altijd een email als je een bestelling plaatst en als de bestelling door ons verzonden wordt. Ontvang je geen email, dan is deze waarschijnlijk in je spamfolder terecht gekomen. Dit gebeurt regelmatig als je gebruikt maakt van hotmail, gmail en live-emailadressen
. Helaas merken wij dat ook bij e-mailadresssen die bij KPN horen, onze email sinds ze een nieuwe spamfilter gebruiken onterecht in de spamfolder beland.

Ik heb geen factuur ontvangen. Naar welk rekeningnummer moet ik het bedrag overmaken?
Als je voor achteraf betalen hebt gekozen ontvang je de rekening voor je bestelling van Klarna. Tegenwoordig hebben de meeste emailprogramma's een erg scherp afgesteld spamfilter waardoor vaak ook mailtjes onterecht in de spamfolder terecht komen. Heb je geen e-mail met een rekening van Klarna ontvangen, dan staat deze waarschijnlijk in de spamfolder.

Waarom krijg ik mijn bestelling in een oude doos?
Om het milieu en kosten te sparen hergebruiken wij zoveel mogelijk oude verpakkingen en vulmateriaal.

Waarom betaal ik meer verzendkosten dan er op de envelop geplakt zit?
Om een bestelling bij je thuis te laten bezorgen maken wij meer kosten dan de kosten die je op de envelop of het doosje ziet. Er komt namelijk meer bij kijken dan een postzegel alleen. Denk hierbij aan verpakkingskosten, printkosten etc. Deze kosten verwerken wij in de verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
Jazeker! Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor ophalen. Zodra je bestelling klaar ligt ontvang je een mailtje waarin staat wanneer je je bestelling op kunt halen.

Is het mogelijk de artikelen te komen bekijken?
Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Wel staan wij regelmatig op markten en braderieën. Wanneer wij een markt of braderie gepland hebben, kun je de data op de website terugvinden.

Ik woon niet in Nederland, waarom kan ik niet bestellen?
Wij verzenden alleen in Nederland en België. Wil je toch graag bestellen, neem dan even contact op dan kijken we even of we een uitzondering kunnen maken.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden in de meeste gevallen met Post.NL.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij een Post.NL locatie van mijn keuze?
Als het pakketpost is kan dit wel als je vooraf even contact met ons opneemt. Wij moeten dit handmatig aanpassen.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen met iDeal, Bancontact, PayPal, Bankoverschrijving en Creditcard. De betaling loopt via Klarna of PayPal.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Klantenbeoordelingen Webwinkelkeur

WEBWINKELKEURWIDGET

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2018 - 2021 Vestsluitingen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel